20 Ekim 2013 Pazar

Ahsap Tren Seti


Bizim blog işleri, deyim tamda yerinde,  arap saçına döndü. Fotoğraflar silindi, tekrar yükledim, tekrar silindi, hadi yeni blog açayım dedim... Wordpresste  blog açtım, pek alışamadım, tekrar eski bloğuma fotoğraflar silikte olsa döndüm. Bu kezde bloğum sebepsizce kaldırıldı... Yani blog beni çok yıprattı. Şok üzerine şok... 

Ama pes etmek, yılmak yok dedim. Yeni bir blog açtım.
Wordpressi dışa aktarıp, amigurumi aşkına bloğunun sahibesi bloggere uyumlu yapıp içe aktardı.
Kendisine tekrar teşekkür ederim, zahmetler ettim...
Yeni bloğum umarım diğerleri gibi sıkıntı çıkarmaz (bunu tüm kalbimle diliyorum :)) ve rahatça paylaşımlarımızı yaparız.

Sevgili blogger dostlarımızı aramızda görmekten mutluluk duyarız...

Ali Kemal'e daha konuşamazken aldığım, tren seti bu. Yazmaya fırsat olmamış...
Hemen her çocuğun vazgeçilmezi olan, trenler ve raylarıyla büyük bir mutlulukla hala bıkmadan oynuyor. Tren setinde; parça raylar, tünel, hastane, doktor, ambulans, tren, ağaç, fırın, kadın ve çocuk figürleri bulunuyor. Ahşap olması bambaşka güzel...  Ali Kemal; bazen iç içe kıvrılmış sıcak bir yol, bazense uçsuz bucaksız, uzuun bir yol inşa ediyor...

Yeni bloğumuzun ilk paylaşımıyla, kocaman sevgiler dileriz...

2 yorum:

  1. çok üzüldüm blogla ilgili sıkıntılara,demek yaşanıyor bu tip sorunlar,bir yedekleme şansımız yok mu acaba ???azminiz takdirlik gerçekten,düşünüyorum da ben en başa dönemezdim herhalde...benim blogum da cok yeni 3 aylık falan,geçmişe dayalı kayıtları 2 günde girdim ama deliriyor gibiydim :)) bir daha bu yolları aynı hevesle yürüyemem sanırım..Hiç birimizin emeği boşa gitmez diliyorum,sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Yedekleme tabikii var ama ben yedekleme ihtiyacı duymamıştım, başıma geleceklerden haberim yoktu malesef :( Çok zor oldu benim içinde ama tekrar yüklediğim fotoğraflarım bile silindi. Artık eski fotoğrafları arşivde arayıp bulup yükleme zor geliyor :( Daha çok yenisiniz, ne de heyecanla yazıyorsunuzdur :) İnanın o hazzı aldıktan sonra bir şekilde geri dönülüyor. Hele de sonu çocuklarımıza bırakacağımız bir anı ise, düşünmeye gerek kalmıyor bile :)
    Kocaman Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Instagram

© 2011 Bir Melek ve Annesinin Günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena